Anja igen..

Manne verkar ha tagit sommarlov från bloggen, så därför kommer ännu ett inlägg från mig! Denna vecka har slutat lite sämre träningsmässigt än vad jag hoppats på. Jag tog ju vilodag i torsdags, så tänkte jag springa i fredags. Dock blev det ett aktut msnmöte som tog hela kvällen tills det var läggdags (vid 21) eftersom jag har jobbat denna helg (uppstigning 3,55). igår var jag så sjukligt trött, efter jobb 5-11,30, 2 mils cykel och ca 3,5 h plugg somnade jag liggandes på två stolar innan jag gick hem från skolan. Dessutom hade jag klämt en nerv i ryggen vilket gjorde ONT. Ingen springning heller, jag halvsov framför TVn typ hela kvällen innan jag la mig vid 20,30 tiden.

Idag är jag piggare, men 2 mils cykling sitter i benen och jag känner mig rätt trött i huvudet. Tror jag sparar löpningen. Jag vill inte slita ut mig och framförallt vill jag inte tappa löparmotivationen! Nästa vecka känns precis lika fullproppad som denna, skola 8-17 varje dag fram till tors då det är dagen T (tenta, 14-19). Sen ska jag förhoppningsvis kunna slappna av i 2 månader och bara jobba! Det känns som det nyss var januari och nu är det redan juni.. Sjukt vad fort tiden går!

Kanske blir det något löppass, ska försöka hinna ut till stallet mån och tors förmiddag iaf. Ska bli skönt med lite sommarlov och kunna rida lite mer... Framförallt inte vara stressad för skolan hela tiden..!

nu blir det hemgång, lite rastning av kaniner och framförallt bara slappande. behöver lite vila om jag ska palla 3 dagars tentaplugg till!
kram / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback