semesterdags!

Idag har jag gjort mitt sista arbetspass innan min 1,5 vecka semester. Som kommer bli mina enda lediga veckor denna sommar. När jag gick på sommarlov hade jag i juni 1 schemalagd tid, det har slutat med 4 dagars ledighet varav 2 när varuhuset hade stängt. Men jag ska inte klaga - tider är vad jag vill ha och det är vad jag har fått!

Nu väntar en vecka i Tyskland hos mormor, med massa bokläsning, filmer, glass, bad och bara softande. Kan behöva en veckas vila eftersom jag tappade bort mina handskar på jobbet igår och min kniv idag. Första tecknat på att jag är trött brukar vara att jag tappar bort saker.. Så det kommer lägligt!

Nu ska jag strax åka och köpa mat till kaninerna, så det finns medan jag är bortrest!

Så skönt det ska bli, imorrn att efter 7 dagar i rad INTE ställa klockan på 03:55!

Ibland är liver underbart! / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback