Nyvunnen energi!

Hej!

Imorrn är min sista dag på denna arbetsvecka, sedan har jag onsdag ledig och så på nästa "vecka".. ;) Men det känns skönt att jag har en dag kvar innan ledigheten. Denna jobbvecka, som började i fredags har varit tung. Benen har kännts som stela trästockar när jag cyklat till jobbet och jag har fått slita för att orka med allt. Idag, efter jobbet var det dock andra puckar. benen kändes mjuka igen och cyklingen gick finfint hem. Tog för första gången på mycket länge hela backen upp på cykeln! :) skönt det!

Jobbpasset gick okej, kännde mig lite trött och någonstans på mitten gick det fel för den andra gruppen, så vi blev inte färdiga. Detta gjorde att jag fick jobba över till 13. :) Gött med extrapengar :)

Idag står ridning på schemat. :) sen ska jag posta ett brev och förhoppningsvis hinna ut till Byggmax, isåfall måste jag sätta fart nu, kaninerna måste in först... Vi får se hur mkt jag hinner med helt enkelt!

Tjillevipp / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback