Nytt delmål!

18/8 BLODOMLOPPET Örebro

Hillevi kläckte idén, jag var inte sen att hoppa på! Nytt delmål att träna till. Man kan välja mellan 5 km eller 10 km. Jag satsar lätt på 10an. Ska försöka trimma ner mina 54,41 till kanske under 50. Det vore sjukt kul! jag fick ju kämpa rejält för mina 54,41 så ska jag få ner dem 5 min får jag verkligen pressa!

och verkligen ta mig ut i löpspåret lite oftare! Idag blir det inget mer med det, det enda jag har kvar att göra idag är att lägga mig. Har haft fullt upp nästan hela dagen. Mitt jobbpass slutade med att jag pajjade en stor maskin på jobbet. Jag hoppas hoppas de kan lösa det imorrn.. De borde de kunna göra, jag försöker intala mig själv det.. för att jag inte ska tänka på hur många miljoner jag har satt på spel... ;)

Imorrn ska jag försöka ta mig ut på en springtur. :)

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback