blodbad..



Mitt jobbpass slutade med att jag 10 min innan vi skulle vara färdiga, vid sista pallen inte bara skär upp plasten kring pallen, utan även min tumme. Ytliga blodkärl och ganska hög puls resulterade i att det bokstavligt talat rann ner blod för armen. När vi kom in till personalrummet var jag i princip nerblodad längs hela armen och folk blev nog lite skärrade. Min chef plåstrade om mig med sårstripes och sårtejp så nu ser det fint ut!

Typiskt att detta skulle hända när jag hade en sprillans ny kniv (vass som en skalpell!) och 10 min innan vi skulle vara klara...

Från det ena blodet till det andra... blodomloppet. Min träning går inte så jättebra, det har inte blivit av att jag har sprungit på många dagar.. kanske får jag satsa på att slå min tid från Stadsloppet, men bara det...? jaja, vi får se, nu är det så hiskeligt varmt ute att det verkligen inte lockar mig att springa...

Idag ska jag även ner till stan och ge plasma, har nog inte gjort det på dryga månaden, pga att jag fick migrän när jag skulle gett det för två veckor sedan.

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback