tomtat upp!

Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och tittar på våran gran. Igår klädde jag och Helena granen, satte upp alla ljusstakar, julgardiner och tomtar.. Eller Helena gjorde det och jag hjälpte till på något litet hörn. Fixade i alla fall lite pynt i granen och ett par gardiner!

Jag hade lite som Hille en ganska pissig dag igår, eller egentigen inte. Men humöret sjönk på eftermiddagen när jag insåg en sak som jag hade hoppats skulle te sig åt ett annat håll. Då blev jag fruktansvärt uppgiven, jag har hoppats och önskat att få ganska mkt timmar på jobbet i vår. För att slippa leva på existensminimum vilket jag gjort många år. Skulle vara så skönt att inte behöva vända på slantarna.. Men jag vet inte hur det blir.

Ja, nu ska jag inte hålla på och tänka på framtiden. måste fixa det här arbetet nu som jag just nu svär lite över. Jag är så trött men det känns inte som att man kan kasta in handuken två månader innan examen... ANJA tänk: examen, examen examen. Jag vill ha den. Jag får hålla ut. Har ju 10 dagars julledigt också.

Dessutom tvättar jag just nu, HALLELULJA. det finns inga träningskläder alls i min garderob just nu... Så det behövdes. angående mina lördagsplaner visar YR fortfarande regn på lördag.. MUPP.

Jaja, nu blir det att springa iväg till tvättstugan. Tjillevipp
/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback