Tagga!!

tagga för 22000 m!!! Jag vill inte skriva hur många cm och mm det är, men det är hiskeligt många & hiskeligt långt!

Trots min efterlysning på facebook har jag inte fått sällskap, fick först en kompis som ville med, men så har hon fått magkatarr.. Så det blir ensamlöpning, huvudet, benen, ipoden och mina egna tankar. Skönt med lite egen tid tror jag nog! Även om jag nog kunde behövt någon som peppar.

Nåväl, jag och ipoden är laddad. Lyckligtvis (?) tog batterierna slut efter halva turen i torsdags så nu är den fulldaddad och några nya låtar är inpetade.

Jag känner mig uppladdad, gårdagen spenderades för en gång skull inte i ett komastadium i soffan och läggdags vid 20-tiden. Nej vet du! Jag var nere på stan, hann köpa ett fodral till längdisarna, ett nytt pannband samt gå på bio (twilight) och klämma en hamburgare på O'leareys. Mums! Och ändå var jag hemma vid 22-tiden, tacka vet jag bio som börjar vid 18! :) Mådde lite sisådär hela dagen igår, vet inte om det berodde på att jag hade gett plasma, lite halv illamående och hungrig hela tiden. så till bion blev det popcorn (jag brukar aldrig vara sugen på salt...), efter hamburgaren kändes det som vanligt, kanske var det bara mat jag ville ha?

Sen i eftermiddag ska jag försöka mig på att bygga ett pepparkakshus, eller ett fort som jag bestämt mig för att det ska bli i år! Helena ska få pynta och jag ska få baka & bygga. :) Jag återkommer förhoppningsvis med en snygg kick-ass bild.. eller en bild på massa sönderbankade pepparkakssmulor... ;) 

ih, vad spännande det ska bli!!! :) Jag längtar efter att skriva att jag har ökat mitt distansrekord med DET DUBBLA! Åh, vad spännande det ska bli! Tyvärr har jag ju en kass mobil som dessutom är lite vajsig i överföringen mellan datorn-telefonen, den funkar ibland.. Ska försöka ta lite bilder och försöka ladda upp...

Nej. nu ska jag svira om till löparkläderna och packa ner allt som ska med (extra sporttop och linne!).

Vi hörs om några timmar! iiiihh!! :D

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback