storslagna planer...

Igår kunde jag utföra en liten segerdans på labbet eftersom mina bakterier hade överlevt elchockningen OCH tagit upp det främmande DNAt och sen vuxit. Det kändes helt awsome!! Så idag har jag varit och strukit om dem och imorrn ska de odlas så jag kan labba på måndag. Puh!

På tisdag åker jag hem till min mamma för julledigt. Behöver jag säga att jag LÄNGTAR! Jag är så slut i kropp och huvud nu att jag har gått på sparlåga.

Sedan är det verkligen bara slutspurten kvar. Känns helt sjukt, det känns som att det var nyss jag började! När jag sen är färdig med mitt arbete så ska jag bara ta det lugnt. Jobba på IKEA och faktiskt unna mig själv att ha två dagar ledigt i veckan!! Så då blir det träning!! :) Jag har så stora planer för mig själv. :) Jag vill slipa ner rekordet på både 5km och milen, jag skulle vilja testa en halvmaraton, sen har vi ju tjejvasan, tjejvättern, tjej vansbro och lidingö tjejlopp... Jag hoppas att jag kan ta i tu med alla mina mål och faktiskt lyckas med några. Det känns som att jag ganska ofta bara satsar lite halvhjärtat på träningen eftersom jag haft så mycket skola och jobb...

Nu ska jag ta lite lunch och sen gå ut till kaninerna och städa hos dem. På i bakgrunden har jag självklart MUSIKHJÄLPEN. Kom igen, skänk ett bidrag, i princip alla har råd med en 50lapp, ät matlåda 1 dag så har du sparat in dessa kronor och kan ge tjejer en möjlighet att gå i skolan. Eller har du inte 50 kr, ring ett samtal och skänk en 10a. Nummer och sånt finns på www.musikhjalpen.se Det är verkligen för en god sak skull!! Alla ska ha möjlighet att gå i skolan!

<3 / anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback