Return of Anja!

Oj, såhär lång paus från bloggen har jag inte haft sedan vi startade tror jag, förutom mina semesterveckor där jag inte hade tillgång till internet.

Men, det har varit välbehövligt.! jag har fått vila ut hos mamma, sovit typ 10-12 h varje natt, bara ätit gott och tagit det lugnt. Promenerat på stan. I julklapp fick jag dessutom ett nytt träningsset, vint-"fodrade" byxor och en tunn vindjacka samt ett par träningshandskar (det var ett set). Mamma var dessutom på sitt bästa humör (det är hon jämt, hon skämmer bort oss så!) och gav mig även ett par riktigt dyra levisjeans i julklapp.. Åh, de sitter som ett smäck och har en helt underbar färg!! Helt fantastiska helt enkelt!! Sedan fick jag även en julstjärna (i form av en ängel som jag hade när jag var liten men som slängdes i flytten) samt en bok och från bästa Helena fick jag en rattmuff och ringklocka till cykeln!

Mycket nöjd med mina klappar är jag! :) Byxorna har dessutom testats när jag var iväg och tankade bilen och det blåste rätt rejält, de var riktigt sköna i blåsten! :) Jag har dessutom fått hem min musikhjälpen tshirt som jag beställde förr- förra veckan och så köpte jag ett par nya pjamasbrallor i stockholm. Såhär mycket nya kläder har jag inte haft på flera år!!

Oj, vad mycket svammel det blev!! Ska försöka sammanfatta mig lite, har haft underbara vila upp mig dagar nu! Känns som jag har lite ny energi och att det inte skär alldeles för mycket att ställa klockan på 4,20 imorrn... :)

Nu ska jag göra matlista och handlingslista till imorrn!! Jag fick med mig lite mat hem från mamma vilket räddade mig ikväll...

// anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback