Mycket flängande, lite träning

Jahapp, då var julen över. Mycket resande och flängande hit och dit har det blivit. Inte så mycket träning. Jag sprang 6 km på löpbandet i onsdags, alltså för en vecka sen, och det blev det enda träningspasset förra veckan. Den här veckan har jag bokat in skivstång-intervall ikväll. Kroppen kommer få kämpa, för det är ett riktigt tufft pass, men det ska bli kul att äntligen komma iväg och träna lite. Vi har funderingar på att försöka hitta något längdskidspår att åka i på nyårsafton, på dagen. Men det är så himla varmt ute så vi får se hur vi lyckas med den saken. Jag ska i alla fall åka ner till stan idag och se om jag kan få skidorna vallade tills dess. Igår fick jag äntligen igenom min semesteransökan, så nästa vecka drar jag till fjällen tors-sön, ska bli sååå himla skönt och roligt!! Behöver verkligen komma bort ett tag!

I övrigt kommer vecka 1 och 2 bli galet fullspäckade. Ska jobba på två jobb, skriva hemtenta på 12-14 sidor (inklusive fältstudie på den), gå i skolan, åka till fjällen några dagar. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det. Jobbar typ hela tiden, men men, det får bara ordna sig. Jag räknar med att allt lugnar ner sig vecka 3. Då ska jag inte längre plugga heltid och jobba mitt fasta schema samtidigt. Skööönt!

Hoppas att ni alla haft en god jul!

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback