Ledig dag!

Idag är jag ledig för denna vecka och dagen startades redan vid 6,15 tiden. Jag vaknade och kunde inte somna om, så vid 6,40 gick jag upp och ut till tvättstugan. Tvätten är färdig sedan någon timme tillbaka och jag har uträttat mina ärenden för dagen, kaninerna är ute i hagarna och just nu dricker jag förmiddagskaffet och har ätit några mackor.

På träningsfonten vet jag inte hur jag ska göra idag. Jag har de senaste dagarna haft känningar i foten som jag bröt förut. Inte bra alls, så jag vet inte hur det blir med träningen. Imorrn hade jag tänkt ta med mig racerröd till jobbet för att pumpa däcken, skulle pumpa den för någon månad sedan men pumparna på skolan passade inte.. Eftersom marken ligger helt bar från snö och foten gör ont kanske man ska ta upp cyklandet.?

Det är verkligen toppenfint väder ute, klarblå himmel och solen som lyser! Så egentligen borde man ju gå ut. Vi får se vad dagen bjuder på helt enkelt! Ska i alla fall njuta av min lediga dag!

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback