lågsäsong...

Min träning ligger just nu på lågsäsong. Inte många knop de senaste veckorna. Idag har jag jobbat 9 h vilket gör fötter och ben allmänt ledsna. Först körde jag tryck i 5 h sedan stod jag 4 h och diskade, de hade dåligt med folk i restaurangen.... så nu har jag diskat för en evighet frammåt!

Har i alla fall ambitionen att ta mig ut någon gång under min andra ledighetsvecka (fre-ons) så jag packar i lite träningskläder.

Idag ska jag i alla fall ta mig ner till stan för att klippa mig, det blir cykeln som ska rastas lite. :) Skönt det! Det slitna ska bort och luggen ska trimmas lite! Frågan är bara vad man ska ha för kläder på sig, jeans känns lite som en självklarhet eftersom jag ska ut och vistas bland folk, men jackan är väl det stora problemet, vinterjacan går helt bort, regnjackan eller min tunna vindjacka.... Det är rätt mörkt och grått och lite regn i luften, men jag vill ändå testa vindjackan. Hmmm... stora i-lands problem där!

Nej, nu har jag nog blajjat klart, inte mycket vettigt men...

// Anja (som vill ha snö NUUUU!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback