Nya prylar (igen) och plåtning!

Ja - mitt shoppande tar verkligen inte slut. Igår slog jag till på den vandrningsryggan jag tänkt mig - en Ospery Kyte 66 blev det. 
 
Jag kopplade ihop den med ett av mina vätskesystem som jag fått i en av Salomonväskorna jag köpte - passade bra! Igår packade jag den full med tröjor för att testa den med lite vikt/volym i och den känns fin! :)
 
Dessutom är jag i stort behov av att köpa en ny regn/vardagsjacka. Den jag har nu är dragkedjan paj på (dvs den bubblar sig när man ska stänga den och ibland går den inte att stänga). Så, jag hade beställt hem två jackor som jag skulle prova på en affär. Den ena gick ganska snabbt bort då den inte hade en luva. Så jag testade den andra, var nöjd. Snygg färg och bra passform. Så jag slog till och när jag kom hem och skulle lägga över nycklar osv så märkte jag att jackan har bara 1 liten ficka... Vad tänkte ni nu Haglöfs? Så det blir att lämna tillbaka den med. Så jag har beställt hem två nya jackor till affären (från deras lager) och får hoppas på att dessa har både luva och fickor... Och sålänge hoppas jag att min gamla håller! 
 
Dessutom har jag varit på en plåtning! Inte bara jag - min löpargrupp skulle ta nya pressbilder och behövde lite glada människor som ställde upp och sprang och såg lite glada ut - och som tack för det fick vi ett träningspass och kakor! Jag har sett några av bilderna och de är riktigt riktigt fina!
 
Detta är ett urklipp ur en bild (ägare Team Nordic Trail) som jag faktiskt gillar massor! I stor bild är den ännu snyggare då det är folk omkring mig som fokuserar på sin löpning - jag är i fokus och tittar in i kameran. 
 
Planen för dagen är att vila, svänga förbi och lämna tillbaka jackan och gå till optikern. Musklerna är trötta efter ett styrkepass igår - jag ska bli bättre på att köra styrka för att stärka upp kroppen, så benen är mörbultade och jag får typ pressa mig upp ur soffan. Dessutom bjuder Stockholm på regn och lite halvtrist väder. 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback