Många pass!

Jag var tvungen att gå in på bloggen för att inse när jag senast skrev - 9/4.. Dvs över 3 veckor sedan. Har så många pass att redogöra för tror jag nog.. Men det får bli det senaste tror jag. I tisdags var det som vanligt löpträning, överaskning stod på schemat och det blev jobbigt. 
 
Hjärtat var uppe i 194 (av maxpuls 196) dvs riktigt jäkla hårt!! Passet var roligt och jobbigt som fasiken!! Pulstoppen kom i en spurt uppför en backe, riktigt kul att kunna plocka fram en sån spurt. 
 
I övrigt börjar Kebne-turen att ta form, förra veckan köpte jag vandringskängor som jag haft på mig och gått in här hemma. 
 
Idag står ett löparpass på schemat, ca 15km tuff terräng ska det bli i Danderyd. Så nu ska jag packa ihop mina grejer och sen bege mig. 
/Anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback