Sjuk...?

Ja, veckans träning kan jag för ovanlighetens skull sammanfatta ganska lätt, 1 träningspass. I måndags och onsdags hade vi utvecklingssamtal på skolan vilket genererade i två stycken 10h jobbpass. Tisdagen var som vanligt löpning, fartlek stod på schmeat denna dag och jag fick slita.. Slita.. slita! Trots att jag låg uppe på 85-95% av maxpuls ett bra tag kunde jag inte hänga med klungan. Jag hoppas att det var benen som fortfarande är lite slitna. 
Det blev i alla fall över 7 km vilket är rätt mycket för ett tisdagspass!
 
Efter alla utv samtal i onsdags kom min pappa hit och jag var ute och åt med honom och min lillebror. På torsdagen vaknade jag med lite raspigt i halsen och ja.. Torsdags em/kvällen spenderades framför TVn med lite febervärk och halsont. Sov 10h natten till i fredags men jag har fortfarande den där raspigheten i halsen kvar. Ingen feber i alla fall. Men det blir vila. 
 
Dagen ska istället spenderas med de vanliga helgsysslorna som innefattar tvätt, städ, handling och även lite plugg till min universiteteskurs. Jag hoppas jag ska kunna vara med på banan igen snart med träningen.. 
 
/anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback