Nytt i träningsgarderoben!

Ja, när man talar om vad man vill handla, då dyker en REA upp precis lägligt! En jobbarkompis tipsade mig om alewalds outletbutik, så dit for jag idag!
 
Det fanns medt vintergrejer och skidprylar, men jag hittade en snygg blå merionull underställströja och två par merinoulls-sockor. 
Tröjan, ord prid 849kr -50%
 
Sockorna, ord pric 189/199kr -50%
 
Totalt spenderade jag drygt 600kr vilker alltså är mindre än ordinarie pris på tröjan! Mycket nöjd med andra ord skulle man ju lätt kunna säga! Dessutom pratade jag lite med dem i affären och om någon månad får de in mer vår-grejer och löparskor. :) Blir nog att besöka den affären rätt ofta! 
 
Idag bjuder Stockholm på finfint väder, drygt 13 grader ute och sol! blir nog en sväng ute, lite eftermiddagskaffe och sen bara ta det lugnt. 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback