Två härliga bilder från förra helgen!

Förra helgen var jag på löparläger i Edsåsdalen med min löpgrupp, www.teamnordictrail.se. Det var helt sjukt roligt, bra borende och mat, bra pass och jätteinspirerande! Precis vad jag behövde efter en ganska jobbig jobb-vår... 
 
Sista passet vi körde var en Edsåsdalen Champion (vi skulle gissa vår tid upp för en slalombacke - närmast vann). Jag gissade på 9:47, väl nere på botten av backen var jag lite nervös för om jag skulle klara tiden... Vi fick köra 1 uppvärmningsrunda - upp och ner.
 
Här är jag på uppvärmningsrundan.. Fokuserad och målmedveten! (Foto: E. Forsner, Team Nordic trail)
 
Vi fick en startsignal och så var det dags att mata uppåt, uppåt, uppåt! 
Här är precis på "upploppet" i backen, med den armföringen och ansiktsuttrycket kan jag ju lova att jag fick sliiiita! (Foto: E. Forsner, Team Nordic trail)
 
Till slut kom jag in i mål på 7:57! Nästan två minuter snabbare än vad jag trott! :)
 
Nu är det snart dags att åka till jobbat, morgonen har inletts med ett rejält dagsverk - torktumlat den sista tvätten från igår, lagat matlådor (köttfärssås och makaroner), vikt tvätt och nu ska jag ficka Oakleys bur och hämta in henne (hon  har varit ute någon timme) innan det är dags att åka till jobbet!
/ Anja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback