Snart är det dags!

Det är ju bara 2 ynka veckor kvar till Vansbrosimmet!  Galet vad fort tiden går! Jag hade hoppats på en helg med varmt väder så man hade kunnat simma öppet vatten, men Stockhom bjuder idag på lite småkyligt väder, men sol! 
Planen för dagen är iaf att jag ska cykla ut till Kungens kurva för att byta en väska som gått sönder - jag trodde först att de hade stängt, men det visade sig att det var öppet under dagen så då gäller det att passa på! 
 
I förrgår var jag till en affär för att få byta ett linne där sömmen hade gått sönder, allt gick bra men tyvärr hade de inte Salomongrejer på den butiken - så det blev en asics T-shirt. Dessutom blev det ett inköp av ett par nya långa tights i tisdags då Salomonbutiken hade 35% rea, ett par långa Salomontights för 325kr tycker jag verkligen är något värt! Precis som mina andra Salomontights blev det herrmodellen i strl S, de sitter perfekt och är riktigt sköna, dessutom finns det nästan alltid kvar att köpa medan dammodellen i strl S rätt ofta är slut! 
 
Nu peppar vi mot Vansbro!!
/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback