Semester!

Idag är det första dagen på min semester, jag firade in det igår med ett backpass i Hammarbybacken, jag sprang rakt upp och forserade en vägg utöver det vanliga! Det var gött, väl uppe på backen var det skönt att pusta lite innan jag satte av utför - sprang lite slalom nerför för att ha koll på farten - det var typ midjehögt gräs som var aldeles blött av regnet som kommti tidigare, så jag var blöt ända upp till magen, men det var så skönt att bara sätta av neråt! Sen tog jag tag i uppförsbacken matade på uppåt och tog till och med en liten fartökning på slutet. 
 
Idag har jag tagit tag i min lägenhet som varit ett riktigt stökområde, grejer överallt och allmän oreda. Det är så skönt att bara få fixa och dona, plocka undan och organisera. Det sista återstår bara på städningen, badrummet och dammsugningen som ska göras innan jag ska iväg till stan och jobbet (Jag vet!) lunch och fika med lite kollegor såhär på första semesterdagen ;)
 
Precis som Hille är jag lite nervös för temperaturen i vattnet vid Vansbro. Man vill bara veta hur kallt det kommer bli - om det kommer bli hela eller halva sträckan, det känns bättre att fokusera på hela sträckan och få en bonus med förkortad sträcka, men samtidigt känns det lite fusk att inte ha gjort hela.. 
 
Nå, dags att fortsätta med städningen! 
/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback