Ännu mer prylar!

Nu börjar jag verkligen överstiga min klädbudget - jag tror jag har gjort av med mer pengar på kläder/skor den senaste månaden än vad jag gjort på typ hela förra året känns det som. Men REA är REA och svårt att låta bli. 
 
I helgen bestämde jag mig för att slå till på ett par Salomon Fellraiser för 599kr på Stadium. Ett pris jag vet är svårt att matcha på ett par Salomonskor.
 
Så nu står ett par av dessa på skohyllan och väntar på att få bli insprungna! I söndags passade jag även på att köra ut med racer-röd till XXL för att få däcken pumpade, de var helt tömda på luft efter vintern i förrådet så jag ville inte ens rulla med den för att minimera risk för punktering. Så, nu är däcken pumpade och jag är redo för en cykeltur. 

Dessutom hittade jag ett par Salomon längpjäxor på REA:n (499kr). Eftersom mina gamla pjäxor ger mig ofantliga skavsår på hälarna (brände igenom dubbla compeed på halvvasan) har jag insett att jag behöver ett par nya när vi ska åka hela Vasan. Så, de fick också följa med hem. 
 
Så, nu är det verkligen sluthandlat på helgerna! Nu får jag ta och använda mina nya prylar! ;)
 
Igår var det som vanligt trail-tisdag. Korta intervaller stod på schemat och vi körde tabataintervaller, löpning och löpstyrka. Det känns i både rumpmuskeln och höftböjarna idag! Tyvärr klantade jag till mig och var helt säker på att klockan hade batteri i sig, vilket den inte hade så det blev att köra utan pulsklockan igår. Efter jobbet idag blir det ytterligare ett löppass och imorrn satsar jag på morgonspinning - så är jag verkligen igång efter min lilla förkylning förra veckan. Halsen känns som vanligt nu igen vilket är skönt! 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback