Sjuk

Åh, jag hittar aldrig något flyt i träningen, det är så frustrerande. Förra veckan var det massor av jobb (det blev extra de kvällarna jag brukar sluta tidigt). Min plan var därför löppass på torsdagen, och sedan träning lördag och söndag. På torsdagen när jag kom från jobbet hade jag så sjukt ont i huvudet, så jag hade verkligen ingen lust alls att pallra mig ut. Tänkte att det var dumt att jag inte bara gjorde det, för då skulle förmodligen huvudvärken släppa, men ut kom jag i alla fall inte. Med facit i hand kanske det var ett klokt beslut, på fredagen vaknade jag med feber. Så i helgen när jag var riktigt ledig och knappt hade något planerat spenderades tiden mestadels inne på soffan. Hade bokat ett skivstång teknikpass på söndagen och det passet går bara någon gång per termin (extra långt pass skivstång för att man ska få mycket hjälp med tekniken). Så surt att jag missade det. Dessuom blev det alltså ingen träning alls förra veckan. Veckan innan det lyckades jag ju få in 3 pass, men jag får liksom aldrig något flyt och kontinuitet i träningen och det gör nog att det mesta av resultatet uteblir. Men men, nu hoppas jag att jag blir frisk snart (är fortfarande väldigt snuvig och lite hängig). Och jag är glad att jag är sjuk nu och inte om 3 veckor. Lidingö måste genomföras, annars är de andra grenarna gjorda "i onödan", så jag kommer ta mig runt det där varvet vare sig jag är sjuk, otränad eller vad det nu kan vara - så är det bara!

Till helgen som kommer är jag också hemma en hel del, så jag hoppas att det kan bli lite träning då i alla fall, så att inte den här veckan också blir träningsfri. Men som sagt, först ska jag bli frisk, det borde inte ta mer än ett par dagar till nu.

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback