Om en vecka!

Om en vecka nu vid denna tid är vi påväg ut med tunnelbanan till Lidingö. Jag skulle tippa på att vi är dunderpeppade. glada och lite lite nervösa. 
 
Och efter den dagen har vi både avverkat en tjejklassiker och halvklassiker. Och sen då? Ja, den frågan har jag ställt mig. Vad händer sen? Kebnekaise augusti 2014 är ju spikat.. Men det är långt kvar tills dess!
 
Cykla? Springa? Triatlon? 
 
Det finns mycket som jag vill, men vi får se vad det blir av!
 
Idag ska jag i alla fall iväg och springa ett 1mil terrängslopp, fick en startplats till det så jag går dit och tar det som ett träningslopp. Perfa! Vädret är strålande men lite kyligt fortfarande - har redan varit ute för att släppa ut Oakley, men det blir nog bättre när solen kommer fram!
 
Nu ska vi peppa sista veckan och sen kör vi allt nästa helg!
/ANJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback