Kvällstur!

Igår tog jag mig ut på en kvällstur med min nya pannlampa och det var kärlek vid första ögonkastet!
 
Så häftigt att vara ute i mörkret med enbart stigen upplyst av lampan, reflexerna på träden lyste lampans sken och visade vägen. Jag sprang i princip bara på små skogsstigar och rakt ut i terrängen. Å så en vända upp på Hammarbybacken för att kolla på utsitken!
 
Tyvärr har Garmin-kartan försvunnit någonstans i uppladdningen - men totalt blev det:
55,55 min
5,37 km
9,29 min/km
138 bpm i genomsnitt
 
Jag brydde mig inte alls om kilometer eller tider, utan gick när hjärtat jobbade på tok för mycket och bara njöt!
 
Fantastsiskt, jätteskönt att hitta en ljuspunkt nu när vi går mot mörker.. :)
 
Nu är det jobbdags!!
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback