FredagsLys!

Godmorgon!
Igår var jag iväg på kvällen till Haglöfs Night Trail - ett 10km lopp i skogen, på kvällen, i mörkret, med reflexer på träden! 
 
Kroppen svarade rätt bra, det hela började med en stigning upp för en slalombacke, sen skogsstig och småstid, obanat blandades med litet parti asfalt. :) Sista 2 km var det mestades småstig och inga stigar alls, kroppen var trött och benen hade svårt att mata på sista biten. Men, det roliga var att jag och en tjej sprang om varandra till och från - 3 gånger tror jag - i sista backen såg jag henne och sprang om, och ropade och hejjade! Sen kunde jag öka på och glida in i mål precis innan henne! 
 
Efter det blev det after run, vi stod kvar och pratade om allt och inget :) Vid 23-tiden var jag hemma och hade lite svårt att sova, kroppen var nog uppe i varv, så lite dåligt har jag sovit - men, det är bara på det igen! För kl 09:00 ska jag träffa två cykelvänner och ge oss iväg. En "kort" cykeltur (ca 4 mil) står på schemat (inklusive fika självklart!) 
 
Så nu är det nog dags att sluta blogga och börja klä på sig och fixa packningen 
/Anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback