Bra träningshelg

Hela förran veckan kan ju verkligen klassificeras som en sjukt bra träningsvecka. Fick in (på 9 dagar) 46 km löpning, 120 km transportcykling, 40 km landsvägscykling och 1 gympass.. 

Veckan avslutades med ett löpevent där alla startavgifter gick direkt till ECPAT (förening mot barnsexhandel). En härlig trailrunda (i skogen) på ca 5 km - trots att jag tyckte vi var väldigt noga med att följa snitslarna fick jag höra att vi sprungit fel... Men men, tiden brydde vi oss inte alls om. Det tog oss drygt 40 min att springa 5 km - och hade det varit asflat hade det känts so ett skämt.. ;) Men, vi var överens om att det skulle bli en återhämtningsjogg. Vi gick när någon i gruppen kände sig trött!
Mysigt var det, fint väder och fantastisk natur - som avslutades med chokladbollar.
Idag har jag dock kännt mig lite låg - vet inte om det handlar om vädret (regn) eller mörkret eller vad det nu är. Nu ska jag kolla på Vetenskapens värld och sen ett program om en by i etiopien där det bor en massa duktiga löpare. 
Hoppas på en mer postiv dag imorrn!/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback