Gruppträning bokad!

Igår var det löpträning med min trailgrupp, det blev "korta" intervaller - jag tänkte typ 30 sekunder.. Det visade sig vara 1,5 min intervaller. 10 stycken intervaller pumpades på en liten äng, som till slut blev 11 st. Att 16,5 min kan vara så tufft?!
 
Efteråt körde vi lite plankan, jag är med i en "plankan utmaning" under 1 måndag och ska i måndades slut komma upp i 5 min - jag tror inte rikigt det är helt möjligt.. Men än så länge är vi uppe i 40 sekunder vilket går! Ska bli skoj att se hur länge jag kan hänga med. 
 
Idag har jag ävn bokat in mig på ett pass, jag är jättedålig på att gå på pass och imorrn blir det ett Tabata-pass som jag tror kommer innebära att jag har svårigheter att komma upp ur sängen på fredag. :) Vi får se hur det blir! 
 
Jag tänkte mig att jag ska försöka boka in lite mer pass så jag får lite "kvalité" i träningen - någon som skriker lite på en så man tar ut det där sista! 
 
Så jag får återkomma efter passet och se hur jag mår! 
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback