Träningsschema?

Nu var det ett bra tag sen igen sen senast jag skrev något. Träningen flyter fortfarande på och jag har varit på en träningsrådgivning (ingår i medlemskapet på mitt gym).

Igår morse gick jag in på Skatteverket för att se hur mycket jag skulle få igen på skatten, JA det var vad jag trodde... Men nej, jag måste betala tillbaka 4000 kr trots att jag redan betalar 200 kr extra varje månad. Jag kan bli så irriterad och less, speciellt när det är något som egentligen inte borde vara något problem och bästa sättet för mig att få ut känslorna är att träna. Igår körde jag spinning+core till lunch och crossfit på kvällen, och det behövdes! Jag var ledig så annars hade jag nog suttit och varit halvsur hela dagen. Allt gick bra, jag glömde pulsklockan på lunchen men kom ihåg den till crossfiten. Jag vet fortfarande inte hur jag ska lyckas visa er hur det ser ut, har hittat en länk så jag hoppas ni kan se det här:


Om inte annat kan ni som har en egen Garmin-klocka kolla in mig på matildahedlund. Jag använder dock inte klockan på varje pass :)

Träningsrådgivningen var egentligen inte så givande, vi kom fram till precis det jag egentligen vet att jag borde göra - lägga upp ett träningsschema inför varje lopp, speciellt då cyklingen så jag gruvar mig mest för. Jag kör i princip bara högintensiv träning (hög puls under kort tid) medan jag egentligen borde sitta och trampa på en spinningcykel i 3-4 timmar, men det är jag inte så sugen på... Jag ska i alla fall försöka lägga upp ett schema istället för att som just nu egentligen bara göra det jag tycker är kul. Lägger ut det jag kommer fram till här lite senare!

Nu ska jag på barbell och spinning innan det blir jobb ikväll. Jag slutar kl 11 på lördag och börjar om kl 11 på söndag som vanligt så i helgen blir det inte så mycket gjort.

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback