Helg igen!

Veckan har svischat förbi! det var ju nyss måndag och första dagen efter sportlovet!! Var tog veckan vägen?
 
Träningen har det gått bra med, förutom igår, fredagar brukar ju vara min intervalldag. Dock fick jag tänka om då jag fick vikariera för en annan lärare igår morse, jag började 8,10 istället för 11,35. lektionen gick bra för att vara en klass jag inte känner så det känns OK. Jag tar igen intervallerna idag istället!
 
Vädret är fantastiskt idag i Stockholm, lite kallt -2 grader. Idag ska jag passa på att byta batterier på min klocka då de dött - som lärare klarar man sig inte utan armbandsklockan! Nu hoppas jag iaf på att snön smälter bort snabbt och att man kan ta ut cykeln på en tur. Jag har hittat en cykelreparatör/verkstad där jag ska lämna in racern så den ska få sig en uppfräschare! 
 
Idag är det också 3 månader kvar till Vättern!! Dags att börja slipa på formen tror jag allt! :) 
 
Jag fick också ett bra besked igår, har fått erbjudande om en tillsvidare anställning på ett komvux i stan, känns skönt att ha ett erbjudande om jobb i höst. Jag ska se vad de har att erbjuda så har jag en annan intervju jag ska på. Lugnande är det iaf att veta att jag inte står helt handfallen i juni. 
/anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback