Jul, jul, jul!

Nu är det inte många dagar kvar till julafton. Efter Lidingö bestämde jag mig för att köpa ett par nya löparskor, jag sitter med i min bostadsrättsförening och vi får ett bidrag för detta. Tänkte att jag skulle lägga de pengarna på mig själv så nu är jag ägare av dessa!

Har även lyckats föra över en av bilderna från Lidingö från mobilen till kameran. Tror inte ni har sett den så försöker bifoga den också :)

Träningen har flutit på ganska bra för mig trots plugget och jobb och allt annat. Har räknat på det och tror jag har jobbat 70-80% i höst samtidigt som pendlingen till Umeå för heltidsstudierna. Och hockeyn flera dagar i veckan, träningen, kaninerna, kompisarna... ja, inte har jag haft mycket tid över inte :) Förra veckan vad jag och Vonka till Göteborg och såg utematchen på Gamla Ullevi, helt fantastiskt (och massa tack för att vi fick sova hos dig Anja!) men jag fick tyvärr med mig en förkylning. Den har egentligen bara suttit i halsen, jag har inte känt mig sjuk i kroppen men har ändå inte tränat på drygt en vecka. Första passen var igår och idag blev det bodypump 55 min och sen direkt spinning 55, har varit piggare efter det om jag säger så! Nu ska jag fortsätta med maten, på ett tag kommer några kompisar som ska bjuda på trerätters. Jag är ingen stjärna i köket så jag känner mig ganska nervös faktiskt, haha!

God jul och gott nytt år om vi inte hörs före det!
/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback