Träningstorka..

Sedan sickla triatlon har jag haft träningstorka, Gav mig iaf ut på en cykeltur igår tor Bromma blocks för att handla lite. Blev väl va 28 km.. Ingen klocka på så jag har inte tider.. 
 
I övrigt har jag vilat kroppen, inte varit så sugen på att träna, så då har jag struntat i det. 
 
Imorrn är det dock förhoppningsvis back to normal, det ska bli morgontur, antingen cykel eller löpning. 
 
I övrigt ser veckan ut som följer:
Mån: löpning/cykling på morgonen
Tis: Löpning med löpgruppen
Ons: Sicka triatlon
Tors: vila (?)
Fre-sön: lite ovisst. 
 
Såhär 2 veckor innan Stockholm triatlon och 1 vecka innan skolstart ligger nog mest fokus på att hålla mig frisk och mobilisera det mentala. 
 
Sen efter Sthlm triatlon blir det fullt fokus på Lidingöloppet!
 
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback