Tisdagsintervaller

 
Här är pulskurvan över gårdagens träningspass. Behöver jag säga att det var intervaller på schemat?? 1 minuts intervall och 1 min vila. Tufft - men roligt!!
 
Tyvärr avslutades dock passet med en lättare stukning/vrickning.. Iaf har jag känningar på utsidan av höger hälsena. Jag tar det säkra före det osäkra och har lindat den. 
 
Troligtvis innebär Sickla triatlon idag enbart simning och cykling. Inte riskera något. 
 
I övrigt blev vi alla tre riktigt inspirerande av serien "En klassiker" som gick i måndags.. Och jag tror nog en hel klassiker någonstans har satt sig i våra huvuden... Men det får framtiden utvisa!
 
Nu är det dags för jobbet! /Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback