Trodde jag var färdig..

Ja, äntligen kändes det som att hela lägenheten var färdig. Golvet slipat, målat och tapetserat, inhandlat TV bänk och bord, skåp i köket fixat och två hyllor monterade... Men nej.. 
 
Jag har de senaste veckorna tyckt att det luktat lite konstigt i lägenheten, men inte kunnat deifnera det.. Sen igår kände jag när jag skulle ta ut mat ur kylen att hm. det är inte så kallt här. Stoppade in termometern som visade 12 grader.. Nja, inte riktigt okej.. frysen fryser ju fortfarande - men inte så där superkallt. 
 
Så, japp dags att leta upp en ny kyl&frys. tur för mig att det rä typ 5-6 grader ute så jag har en tillfällig kyl på balkongen. Topp topp! 
 
I helgn bär det av till Karlstad, ska hälsa på IKEA och mina gamla kompisar. :D Det ska bli så roligt! 
 
// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback