Träning träning!

Så, nu känns det som att mina träningsrutiner kommit tillbaka lite, vardagen denna vecka har inneburit 3 pass på gymmet på mornarna och en löptur/bestiga hammarbybacken. Helt OK för att vara mig.
 
Idag har jag startat dagen med att rätta undan massa som jag kände att jag låg efter med, en klass prov, massa labbrapporter och sen har jag hunnit med att tvätta. Sista maskinerna är nog klara snart så jag ska gå ner och kika till dem.
 
Stockholm bjuder på¨helt fantastiskt väder idag, solen strålar från en klarblå himmel. Kriminellt att vara inomhus idag! Så jag ska strax ta mig en långpromenad hem till mamma. Vi ska vidare till stan för att köpa hyllplan till min hylla. Så jag äntligen ska få undan alla böcker och sånt som står på golvet just nu.
 
Sen är faktiskt allt i lägenheten klart - för nu i alla fall! Känns lite konstigt.. ;) Men skönt!
 
Så kanske man ska försöka sig ut på en löptur i det fina vädret.
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback