Tjejklassiker - check!

Löpningen gick mycket bättre än vad jag trodde, tjejklassikern är nu klar och jag är stoltare än stoltast! Faktiskt så trodde jag inte det skulle gå så bra som det faktiskt har gått. Nu vet vi vad som gäller till nästa år (bara lite längre) och just nu känner jag mig såpass peppad att jag borde få mig ut och träna mer specifikt inför loppen, kanske inte nästan bara hänga i gymmet som jag gjort i år... ;)

Förra veckan gick i princip bara åt till SM i Umeå men jag hann med två träningspass för att få bort den värsta träningsvärken efter Lidingö. Har i veckan hunnit med två och ska testa på NTC, halvtimme axlar och halvtimme ben. Blir spännande att se vad det är och jag hoppas på en härlig träningsvärk!



/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback