Sömn sömn sömn..

Ja, det har jag ägnat mig åt! Förra veckan var rätt påtaglig, kroppen var rejält slut i slutet på veckan och jag hade stora problem med att gå upp på morgonen. Så, i fredags kväll gick jag och la mig tidigt och satte ingen klocka; 11,5 h senare vaknade jag och gick upp. Natten till i söndags sov jag 11 h, natten till i måndags 10h, natten till i tisdags 9 h och natten till idag 9 h. Jag tror jag behövde sova!
 
Så, nu har jag vaknat och kunnat kliva upp på morgonen utan att vara en zombie. Detta har medfört att jag faktiskt tränat lite! I helgen simmade jag i lördags 55 min och i söndags 45 min. I tisdags drog jag av 35 min morgonträning och sen en tur till Hammarbybacken och lite jogging efter det. Jag har inte tränat ordentligt på typ 3 veckor och märkte direkt efter morgonträningen i tisdags hur skönt det var och faktiskt hur bra jag mår av att träna! Varför har jag utsatt mig för att inte träna? När jag inte mår bra av det...
 
Idag blev det dock vila, imorrn börjar inte min lektion fören efter 9 så imorrn blir det lite morgonträning. Just nu ligger fokus inte på att springa snabbast/längst/lyfta tyngst - utan att främst ta sig till gymmet och träna. Bara göra någonting så jag svettas och frigör lite endorfiner. Så får jag trappa upp när jag kommer igång lite.
 
Mina nike free håller jag på att gå in och de är riktigt sköna, dock blir fötterna lite trötta efter ½ dag så jag brukar behöva sätta på mig mina vanliga skor.. Men det är ju en början :)
 
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback