Nya skorna!

Äntligen, idag har nya Sauconyskorna kommit. Inte lika sköna som de gamla såklart, alltid en invänjningsperiod med nya saker. Kanske lite tråkigt att köpa samma som sist, men varför ändra ett vinnande koncept?
Imorrn ska jag iaf dra och träna lite, var ett tag sedan sist. Körde bara 2 pass förra veckan, morgonträningen imorrn kommer bestå av lite kettelbellövningar (eller så tar jag vanliga hantlar och svänger omkring med).

Så nu ska jag bara gå in dessa, sen behöver jag faktiskt köpa ett par nya innegympaskor också, puh.,. Mycket skoinköp! Och jag som inte ens gillar skor?!

Nåväl.. Nu ska jag kolla på vetenskapens värd och sen blir det sängen! :) /anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback