Lite proffsigare

Jajemän, nu är jag ägare av ett par cykelskor! Blev ett par som heter Scott Comp så nu får vi se om de är så bra som alla säger :)

Sista veckorna har jag kunnat träna på riktigt bra, har blivit 4-5 pass i veckan. Är inne i ett grupptränings-flow just nu och tycker det fungerar väldigt bra. Testade indoor walking förra veckan och blev väldigt positivt överaskad! Jag verkligen HATAR att stå på crosstrainerna i gymmet, efter 5 minuter är jag less och har inte lyckats motivera mig till att köra det fler gånger. Men passet var faktiskt riktigt kul, jag tycker ju om att träna i grupp och det var ett varierat pulspass med den bästa gruppledaren enligt mig, hon får mig på något sätt att ta i lite mer än vad alla andra gör. Så hädanefter kommer det nog bli mer indoor walking trots allt :)

Idag är det precis två veckor kvar innan vi åker till Thailand. Känns för bra för att vara sant. Ska försöka fortsätta träna på samma sätt fram tills dess och sedan vila upp mig där. Senaste veckorna har jag sovit så sjukt mycket, har blivit runt 10 timmar några dagar i veckan och det är verkligen inte likt mig... Har varit orolig att jag var på gång att bli sjuk men hittills har jag klarat mig hela hösten. Kanske bara hade en sovperiod, hoppas jag :)

/Matilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback