Kanske äntligen lite träning

Medan Matilda och Anja tränar på för fullt så ligger min träning på hyllan och vilar.Mycket annat har prioriterats de sista veckorna och när jag väl haft en ledig kväll har jag passat på att få bara vara hemma, man behöver det också ibland. Jag har i alla fall bokat in ett träningspass imorgon så nu kanske äntligen kan bli i alla fall ett träningspass för mig, haha. Usch, måste verkligen bättra mig, den där vasan kommer inte bli ett dugg rolig annars. På måndag har jag sista kurstillfället på hundkursen, har gått 2 kurser i rad så en kväll i veckan i 16 veckor har jag haft det att tänka på. Så med andra ord borde jag i alla fall kunna frigöra en kväll i veckan till träning nu kan jag tycka. Mycket långa promenader i det fina höstcädret har det dock blivit, så jag har inte vuxit fast vid datorn och c-uppsatsen :-)

Nu är det dags för lite matlagning :-)

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback