Ingen träning denna vecka...

Denna vecka kan sammafattas med c-uppsats, pluggande, mycket jobb, hundträning, fortfarande lite förkylning... Ingen träning. Och imorgon måste jag packa, plugga, gå långpromenad med hunden och laga någon lunch på förmiddagen. Sedan blir det en föreläsning kl 13-15 och sen åker jag till Göteborg för att hälsa på familjen Ska vara i Örebro vid 17-18 tiden igen på söndag för att träffa resesällskapet och försöka boka lite hotell. Helgen kommer med andra ord bli precis som veckan varit, flängig hit och dit :-) Jag jobbar en del nästa vecka, 3 dagar kvällspass också, typ från 14-24, så då blir det nog inte mycket träning tyvärr eftersom jag kommer behöva vara i skolan på förmiddagarna. Och så ha jag hundkurs en kvll också. Sen blir det förhoppningsvis lite lugnare veckan därpå så att jag kan hitta lite rutiner med träningen igen. Just nu är det katastrof, men men, okar inte stressa upp mig över det. Jag ska ev. till fjällen några dagar över jul, så då kanske jag iaf kan få någon dag på längdskidorna, det vore inte fel med tanke på min teknik i den disciplinen, haha! :-D

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback