Belöningen!

För Lidingöloppet för min del blev ett par nya skor. Hittade de på internet för 909 kr, istället för 1400 kr som de kostar i affären. Behöver jag säga att jag slog till? Mina äldsta Sauconyskor håller på att bli lite slitna och dåliga i dämpningen så jag behövde verkligen ett par till.
 
I övrigt knallar livet på. Veckorna går fort fort, imorrn är det fredag igen och sen helg.
 
Det har inte blivit mycket träning för min del, imorse tog jag iaf en 50 min morgonpromenad.
 
Ska försöka få in ett par timmar på gymmet, ska försöka bekanta mig lite med stället och sen träna :)

Men först ska jag ta och ta hand om min tvätt, torktummlarn i tvättstugan är full med massa ludd, så där vill jag ju inte slänga in min tvätt.. får hänga upp allt istället...
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback