Avbokad träning

Jahapp, feber och halsont ett par dagar nu gjorde att jag bokade av dagens träningspass. Har bokat ett nytt på söndag istället och hoppas att jag är frisk då. Det blev ett par dagar jobb (ons+tors) med kort varsel i min redan fullbokade vecka, men nu med avbokad träning blev det i alla fall några timmar över till annat som behövde göras. Nu är det full fart med c-uppsatsen så det finns inte många minuter över. Ska dessutom jobba en del nästa vecka och veckan därpå, plus att hunden behöver tränas som vanligt och så tänkte jag hinna en tur till Göteborg några dagar om jag får ihop det. Träningen har inte prioriterats på sistone, jag hoppas att det ska bli lite lugnare snart så att jag kan komma igång ordentligt. Är riktigt taggad på gruppträning just nu, så motivationen finns där.

I övrigt bokade vi resa till vintern den här veckan, samma gäng som var på Hawaii. Ska flyga till Memphis 2 veckor efter att jag tagit examen och hem från Miami ytterligare 2 veckor senare. Hoppas att jag inte får något jobb bara, haha. Vill inte ställa in resan, men vill ju gärna ha ett jobb. Inte lätt, men jag hoppas verkligen att resan blir av i alla fall. Det vore såååå skönt!

Ha en bra helg allihop och hoppas att det fina höstvädret håller i sig. En kompis från Göteborg kommer hit och vi ska plocka lite svamp och bara vara imorgon, så jag hoppas att vädret står sig till imorgon åtminstone! :-)

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback