Äntligen helg!

Åh, fullt upp denna vecka! Har haft första omgången prov i alla mina kurser utom 1, detta innbär ju att jag haft 5 klassuppsättningars prov att rätta. Det tänkte jag inte riktigt på. Jag har ca 1½ klass kvar som jag ska fixa innan helgen är över.
I övrigt har veckan inte inneburit så mycket träning, igår körde jag iaf ett pass på gymmet med en kollega och vi pucklade lite på boxningssäcken. det kändes! I torsdags var det innebandy som vanligt.
 
Sen har jag ju okcås hunnit med att bli ett år äldre denna vecka, hade besök av pappa och då blev det ju lite mindre träning.
 
Mina nya skor sitter som ett smäck och det är som att gå på moln! Så nu ska mina gamla par ut, ingen idé att spara på massa skor i onödan. Jag använder dem ju inte!
 
Jaja, det var ju en liten lägesupdate iaf ;)
 
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback