Åh jag som tyckte jag kändes fräsch!

Fick mail från lidingöloppet om bilder på loppet. Gjorde en fuling och kopierade dem från sidan... Måste bara visa dem, för de är så otroligt roliga!!
 
Någonstans ute i spåret, här trodde jag att jag var fräsch!
 
 
Full fokus på klockan här tror jag...
 
Sista biten på upploppet - hahaha! Jag ser ju helt plågad ut! Och stilen, hahaha..! Mycket rolig!
 
i övrigt har benen protesterat idag och det river som fasiken i låren. De vill inte alls vara med, så jag ska vila lite till. Känns som en bra idé att kunna gå innan man börjar träna.
 Ska försöka få igång mitt träningskort, det ville inte funka idag så jag får åka tillbaka imorrn..
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback