Vansbro Halvsim

Som Anja skriver är det skrivartorka här. Det händer inte så mycket och själv har jag verkligen ingen träning att skryta med. Men!! Igår anmälde Anja oss till Vansbro Halvsim 2013! Det känns långt borta just nu, men kul ska det bli! Det känns skönt att ha lite saker att se fram emot, för just nu är jag helt nerborrad i den där jäkla c-uppsatsen. Har pluggat från kl 7 varenda dag den hr veckan. Igår hade jag bokat spinning kl 18.15, men fick avboka bara för att jag var tvungen att plugga mer. Det är en väldigt intensiv period och det börjar tära lite på humöret känner jag. Träningen behövs för att hålla humöret på topp.

Det blev i alla fall 2 träningspass förra veckan. Den här veckan har jag kört ett pass i måndags, cirkelgym. Jag fick lite träningsvärk, så jag hoppas att det gav något i alla fall. Kanske kan jag hinna med ett pass på söndag också. Imorgon ska jag till Stockholm en snabbis och inhandla nya pjäxor. Till mina nya skidor som kom idag, wiiiie!! Snart kan jag gå topptur! Ska till fjällen några dagar över jul, men då kommer det säkert vara ruggigt kallt, så det blir nog inte så mycket med det just då. Men ska i alla fall testa skidorna i backen då. Jag hoppas att även längdskidorna ska få komma ut och röra lite på sig då också, även om vi inte är uppe så många dagar. Snön börjar falla här också, hoppas vi kan få ha lite snö i år, det skulle inte vara fel för vasaloppets skull, som är vårt närmsta mål.

Trevlig helg på er!!
 
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback