Staktränad!

Åh, Hille! När jag kom hem från gymmet (och skolan för den delen) hade jag fått post om att det är 100 dagar kvar till vasan, så vi har tid!
 
Idag tog jag mig till gymmet efter skolan och kvällsmaten, 15 min spinncykel som uppvärmning och sen stakmaskinen, jag körde lite försiktigt först men sen försökte jag mata på sp mycket som möjligt. Huga vad det tog i både mage, axlar och bidep/tricep! 
 
totalt blev det "ynka" 2 km på precis under 12 min, sen gick jag på löpbandet och strechade lite och sen blev det en kortare joggingtur på bandet.. Jag har svårt för att bara gå på bandet, måste jogga lite ;) 
 
Totalt ca 1 h på gymmet. bra där Anja!! Gymmet två dagar i rad nu! :) Egenliten hade jag tänkt att träna imorse, men jag fick planera om lite eftersom jag fick vikariera 3,5 h extra utöver min egen lektion idag! 
 
Nåväl, summan av detta pass är väl att det känns som att jag kommer behöva hänga lite vis stakmaskinen, lyckligtvis kan man ju diagonala lite på halvvasan, men att jag bara orkar 2 km (eller, jag hade nog orkat mer om jag hade haft psyket..). Men, det är rätt långt kvar till 45 km!! :P
 
Nåväl, för att hitta tillbaka till min träningsmotivation försöker jag avdramatisera gymmet lite, mest bara gå dit och fundera lite, inte ta ut mig extremt tokmycket så jag tröttnar, utan mer bygga upp något. Bygga upp mig, köra lite längre på stakmaskinen för varje gång.. så jag succesivt bygger upp mig. Det tror jag på just nu!
 
Tjilevipp! / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback