Skrivartorka?

ja, det ser ut som att både jag, Manne och Hille har lite skrivartorka just nu... jag själv ska strax krypa in i sängen efter en måndag på jobbet. Dagen har varit lite upp och ner men efter helgen som varit är jag påfylld med massa energi. Hade två kompisar från Karlstad här och vi har promenerat, skrattat, dansat och ätit.. Ungefär :)
 
De kom i fredags och sådeles har det inte blivit mycket till träning i helgen. Förra veckan lyckades jag ändå klämma in 5 träningspass! I morse startade jag med ett lugnt pass på gymmet, powerwalk på bandet. Jag kännde mig trött i benen och allmänt "måndag" så jag tog det lite lugnt. 
 
Imorrn tänkte jag köra lite styrka, benen känns rätt sega i cykelturerna så jag tänkte att de skulle få vila lite. kanske svinga lite tunga klot så man blir trött? Nåväl, vila benen (eller, de kör ju cykel till och från jobbet varje dag... men vilas från träning!). 
 
sen får vi se lite vad det blev, jag körde 5 km rodd och 1 km stakning i torsdags och fick sådana grymma blåsor i händerna (som nu ioförsig är borta men..) sånna där snygga träningshandskar kanske vore nästa sak att inhandla??
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback