Nytt för mig

Den här veckan har det blivit 2 träningspass. Hade ju inte tränat på flera veckor så det känns skönt att det iaf blev lite träning nu. Var på Spinning i torsdags, intervall pyramid, som var nytt för mig. Det var ett bra pass tyckte jag, först intervaller som var 4 min, 3 min och 2 min och 4, 3, och 2 igen. Sedan 5 st 1 min-intervaller. Jag tyckte att det gick bra med flåset, men benen var sega, kändes faktiskt att det här korta träningsuppehållet sänkt mig en aning. Det är bara att ta nya tag! Idag testade jag något som var helt nytt för mig, nämligen Core. Funktionell styrketräning, med fokus på bålen. Det var riktigt jobbigt och jag kan garantera att jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon. Passet gav mer än jag trodde och jag känner mig nöjd med dagens träning :-) Kul att testa något nytt!

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback