Länge sedan..

Oj vad jag varit dålig på att skriva... Det har liksom inte funnits tid eller ork. Just nu känns det som att vi är inne i en sådandär mellanperiod mellan två lopp och det är rätt lång tid kvar till nästa lopp. 
 
Jag vet inte riktigt vad som har hänt sedan sist, men mitt kylskåp har ju lagt av, så just nu har jag en tillfällig kyl ute på balkongen och hoppas att det nya skåpet ska komma i mitten på nästa vecka! 
 
 
Träning har det blivit lite utav, jag har fått ihop två morgonpass denna vecka och även om vädret är grå-trist idag så känner jag mest av allt för frisk luft, så jag har tänkt mig en morgonpromenad. :) Ut i skogen och gå lite. 
 
Det var nog allt :) /anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback