Fortfarande inget flyt i träningen

Förra veckan blev det ingen träning alls. Hade egentligen tid över på söndagen, men jag kände att jag behövde tid att bara vara hemma. Tvätta, städa, och bara ta det lugnt, det behövs ibland. Men, jag har i alla fall bokat in 70 min spinning ikväll och ett Indoor Walking-pass på onsdag. Har aldrig varit på IW så det ska bli spännande. Mina fötter brukar domna när jag kör crosstrainer på gymmet, så jag vet inte om det är min grej, men jag tänkte testa i alla fall. Crosstrainer ska vara bra för skidåkning har jag hört och det var ändå inget annat pass jag ville gå på på onsdag. Ville inte boka spinning igen.

Igår var jag nere vid Gustavsvik ett par gånger och tänkte köpa kort på simning där. De sålde årskort för 350 kr hela helgen, och då ingick både motionsbad, upplevelsebad och utomhusbadet på sommaren. Men efter att ha hört att min kompis köade över 2 timmar åkte jag hem. Åkte ner vid kl 16 för att se om det var mindre kö då, men icke, det var dubbelt så lång kö. Helt sjukt. Och de stängde kl 18 så jag tänkte att det inte var någon idé att ställa sig i kö. Så det blev inget med det. Trist, simma är skönt, men det har känts dyrt att köpa dubbla träningskort, både Friskis och där. Nu fanns chansen, men det blev inget med det. Nu måste jag plugga vidare, den här C-uppsatsen kväver mig.

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback