Veckans sista träningspass!

Sådär - tå vilodagar gjorde susen för mina trötta trästockar till ben. Idag var det ett helt annat tryck i benen och de 8 km avverkades snabbt med radion i öronen :) En mycket härlig tur.
Längd: 8,01 km
Tid: 47:17 min
Medelpuls: 172 b/min
Maxpuls: 182 b/min
 
Skönt att ha ett helt annat klipp i benen, jag hittade även mina sportsolbrillor vilket var riktigt skönt! Idag har jag även hunnit med en tur på stan omkring i inrednings/möbleraffärer samt Bergvik. där hittade jag ett par nya Sportshorts, de satt som smort och eftersom de hade en ficka med dragkedja fick de absolut hänga med hem! :D
 
Kvar för dagen är ett stallbesök. :) Sen ska jag bara slappa och morgondagen ska jag spendera i tvättstugan. Jag har 1 linne kvar i garderoben... ;)
 
Nästa vecka är det 4 löppass på schemat, det är ett tufft träningsprogram för min del - men jag ska klara det för att bli starkare och snabbare inför både stafettvasan och lidingöloppet!!
 
Tjipp / Anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback